Posted on

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

درود و احترام

این جملات را کسی می نویسد که در زمان جنگ نابرابر انتخابات ۸۴ و ۸۸، در حد خود “تمام وقت” و “تمام قد”، مقابل مخالفان شما ایستاد و تیر و ترکش های بسیاری نیز نوش جان نمود و بعد از پیروزی مردم، باز در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، چیزی از شب و روز برای خود باقی نگذاشت و نخواهد گذاشت…

پس خود را محق می داند که در حد چند جمله و یک سوال با شما سخن بگوید.

رئیس جمهور انقلابی من!

افرادی که خود را و تنها خود را “انسان کامل” می دانند و یار غار امروز شما، دیروز در مطلبی بی شرمانه، علامه مصباح را “قطب فرقه منحرفان از احمدی نژاد” خوانده اند!

توهین به آیت الله مصباح از طرف هرکس که باشد، چه اصلاح طلبان منحرف یا هر جریان انحرافی دیگر، چیز تازه ای نیست، اما اینکه به نام یاران شما این سخن سخیف گفته شود، طاقت انسان را تاب می کند… پس لطفا بفرمائید:

آیا شما این افراد بی شرم را جزیی از بدنه گفتمانی خود می دانید یا مثل ما اینها را نفوذی شیطان صفتان می پندارید؟

اگر خدای ناکرده حالت اول پاسخ شماست، که هیچ! ولی اگر به نفوذی بودنشان معتقیدید، وقت آن رسیده که از آنها برائت جویید، زیرا تردیدی ندارم که این کذابان، از شما و آنچه از خوبی روی هم انباشته اید جز تلی از خاکستر و حسرت چیزی باقی نخواهند گذاشت… منتظر پاسختان هستم.

با سپاس / روح الله مومن نسب

2 Replies to “یک نامه و انتظار پاسخ”

  1. من واقعا برای شما متاسف هستم! اما خیلی خوشحالم چون صندلی که بر روی آن نشسته ای کمی دیگر از زیر شما کشیده خواهد شد.
    بترس جوان! بترس از روزی که باید جواب حق ۳۶ میلیون ایرانی را پس بدی بترس که امروز با قایم شدن در پشت سایه رهبر انقلاب فکر کردی می تونی راحت کاراتو بکنی خودتو معروف کنی اما بترس چون پیش رهبر انقلاب هم بزودی خواهیم رفت و خواهیم گفت که تو چقدر منافع این انقلاب رو برای معروفیت خودت خرج می کنی .
    بترس از خداوند.

    1. درود بر محمد
      دعا کنید خدا مرا عاقبت به خیر کند.
      اگر خدمت آقا رسیدید بگویید مومن نسب شرمنده است از تمام قصورهایش و از طرف من دستشان را ببوسید.
      سربلند باشید / بدرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *