Posted on

در سال ۸۴ احمدی نژاد لیگ هاشمی را تبدیل به جام حذفی کرد و هاشمی رفسنجانی حذف شد!

در سال ۸۸ هاشمی رفسنجانی با کمک سرمربیان داخلی و خارجی و تیم های تقویت شده به میدان جام حذفی آمد و همه تیم هایش حذف شدند!

آیا هاشمی رفسنجانی هنوز به دنبال لیگ است؟

  • توضیح!:

آقای هاشمی رفسنجانی، گویا علاقه زیادی به لیگ برتر دارد.

ایشان بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و همزمان با ریاست جمهوریش ابتدا افرادی را به عنوان وزیر انتخاب می کرد.

برخی از آنها همزمان برای ایجاد گروه ها و باشگاه های سیاسی (احزاب) با گرایشهای مختلف مامور می شدند.

این باشگاه ها، تیم هایی را به عرصه سیاست وارد می کردند و با محوریت خود آقای هاشمی مسابقاتی در دسته یک (انتخابات مجلس) و لیگ برتر سیاسی (انتخابات ریاست جمهوری) برگزار می شد.

شورای نگهبان نیز به مثابه کمیته انضباطی، برخی تیم ها و افراد را از دسته یک یا لیگ هاشمی محروم می کرد، اما در تمام مواقع تیم های اصلی از این فیلتر هم عبور می کردند.

در هفتمین انتخابات ریاست جمهوری عملا اولین فصل از لیگ هاشمی شروع شد.

تیم هایی چون تیم آقای علی اکبر ناطق نوری و آقای سید محمد خاتمی (وزیر ارشاد دولت هاشمی) نقش محوری داشتند و بقیه باشگاه ها به نوعی حامی این دو تیم بودند. البته تیم هایی هم به عنوان سیاهی لشکر در کنار این دو تیم بازی می کردند.

در فصل اول و دوم لیگ هاشمی، باشگاه اصلاحات با همکاری مستقیم سازمان لیگ، ببخشید، مجمع تشخیص مصلحت و شخص آقای هاشمی رفسنجانی بدون هیچ مانعی به اصطلاح قهرمان شد!

این روال اما در دهمین انتخابات ریاست جمهوری برهم می خورد؛ و این را آقای هاشمی به خوبی فهمید.

لذا ایشان شخصا با استفاده از تمام ظرفیت تیم های خود وارد میدان شد تا لیگ را نجات دهد، بی خبر از اینکه آقای احمدی نژاد لیگ هاشمی را تبدیل به جام حذفی کرده است!

در جام حذفی فقط یک تیم سعود می کند و تیم مقابل حذف خواهد شد؛ در نتیجه هاشمی و تیم هایش و به عبارتی لیگ هاشمی حذف شد.

چهار سال با تمام وجود باشگاه های دسته یک تلاش کردند تا لیگ را دوباره راه اندازی کنند، اما این بار بخش بزرگی از اهرم های قدرت  در دست سازمان لیگ هاشمی نبود! و این سازمان ضعیف و ضعیف تر می شد…

این پیر سیاست به آسیب شناسی پرداخت و فهمید بزرگترین عامل پیروزی تیمهایش در فصل اول و دوم لیگ، مشخص نبودن دامنه حضور شخص او و بزرگترین اشتباهش نیز در فصل سوم، حضور مستقیمش در مسابقه بوده است، لذا تصمیم گرفت از فرصت چهار ساله استفاده کند و با کمک سرمربیان خبره داخلی و خارجی تیم هایش را برای پیروزی در جام حذفی احمدی نژاد آماده کند.

همه چیز خوب پیش می رفت تا روز مناظره!

مناظره به مثابه برنامه نود، در انتخابات نقش مهمی داشت.

مهمترین و تاثیر گذارترین اتفاق در برنامه نود انتخاباتی هم، پرده برداری دکتر احمدی نژاد از پشت صحنه تیم های حاضر در مسابقه بود.

همه فهمیدند که سه تیم دیگر با سرمایه گذاری سازمان لیگ، که حالا تبدیل به یک باشگاه ثروتمند شده بود، با یک هدف واحد به میدان آمده اند.

دهمین انتخابات یا جام حذفی احمدی نژاد دوباره اتفاق افتاد و پیروز این بازی سرنوشت ساز هم کسی نبود جز دکتر محمود احمدی نژاد.

این مهم را آقای هاشمی قبل از مناظره هم می دانست، اما حماقت بزرگ آقای موسوی با شرکت در مناظره باعث شد سه امتیاز حیاتی این بازی به دکتر احمدی نژاد برسد.

در روزهای نزدیک به فینال، آقای هاشمی که شکست ابدی را بی منازعه می دید، خود وارد صحنه شد و خواست اشتباهات تیم هایش را با نامه ای توهین آمیز به امام خامنه ای جبران کند.

گویا او انتظار داشت برای نجات لیگش همه بسیج شوند و از اجرای قانون ناراحت بود.

اما زیرکی دکتر احمدی نژاد و حمایتهای الهی از ایشان که به واسطه دعای دوستداران انقلاب و مستضعفان بود، باعث شد نامه آقای هاشمی مهر تاییدی شود بر افشاگری آقای احمدی نژاد در مناظره و مردم نقش آقای هاشمی را به وضوح ببینند.

طبق دستور جدید سازمان لیگ هاشمی، تیم های حذف شده به جر زنی پرداختند و اینبار قانون را نیز زیر پا گذاشتند و حرمتی باقی نگذاشتند.

این چماق ها اما برای اجبار حاکمیت به پذیرش هویجی فاسد در آینده ای نزدیک بود.

آینده ای که با گذشت شش ماه از انتخابات نرسید تا حرمت شکنی عاشورا و راهپیمایی ۹ دی.

در این راهپیمایی همه سیاست ها و نقشه های تیم هاشمی نقش بر آب شد.

اکنون اما او دوباره با سیاستی جدید وارد میدان شده است.

این بار دستور جدید آقای هاشمی این است:

تیم منتخب سیاسی / به هم پاس بدهید!

طبق این دستور ظاهرا تیم حجومی و پر کارت قرمز (کروبی)، مهار می شود و تیم پرطرفدارتر موسوی بیانیه صادر می کند و محترمانه توبه می کند و آقای رضایی هم از پشت حمایت می کند و حتما امثال آقای مطهری و لاریجانی هم در بوق “لا حکم الا هاشمی” و “وحدت مصلحتی” خواهند دمید!

دست بر قضا! اینبار هم اگر دقت کنیم همه بر سر یک دشمن واحد به توافق رسیده اند، گرچه از اول هم اختلافی نبود!

تیم منتخب هاشمی با بازیکنانی چون موسوی در نوک حمله، خاتمی در پست هافبک نفوذی، رضایی در دفاع، کروبی به عنوان ذخیره، صانعی به عنوان مربی بدنسازی و هاشمی هم به عنوان سرمربی، دروازه بان و کاپیتان تیم آیا باز هم از تیم تک نفره احمدی نژاد با میلیون ها هوادار شکست خواهد خورد؟

باید تماشا کرد و دید…

26 Replies to “لیگ هاشمی”

  1. بازتاب: Najafabad
  2. سلام:
    با حال بید قربونت ول هاشمیرو بزار بره به بچه هاش برسه که از گشنگی نرن جنوب تهران ساندویچ بخورند قربانت

  3. با خودت خلوت کن نه با خدایت چون خدا خدا گویان بر خلق خدا خرده می گیرید
    چقدر جیره می گیری

    1. درود بر خدای آراز!
      با خدا خلوت کردم، نه خودم! که من، من گویان بر خدا هم خرده می گیرند!
      برای کشورم، به عشق رهبرم از جانم گذشته ام و به قول شما، به نقل از اربابانتان، جیره خواری را به وطن فروشی ترجیح می دهم…
      و خدا چه نیکو توصیف کرده است نیاکان کفر و نفاق را که:
      وَکَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُم مِّن قَرْنٍ هُمْ أَحْسَنُ أَثَاثًا وَرِئْیًا
      اقوام بسیاری را پیش از آنها نابود کردیم که هم مال و ثروتشان از اینها بهتر بود و هم ظاهرشان آراسته تر! ﴿سوره مریم / آیه ۷۴﴾
      به تینت انسانیتان برگردید؛ بدرود/.

  4. فقط میگم چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آقا اجازه میده این ظالم ها با اسلام این چنین برخرد کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظالمانی که ادعا میکنن یار و یاور امام بودنند.

    1. درود بر بسیج الزهرا (س)
      شما را چه شده است؟
      وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ
      و از خداوند و پیامبر او اطاعت کنید و اختلاف کلمه نداشته باشید که بددل خواهید شد و شان و شوکتتان بر باد مى ‏رود، و شکیبایى کنید که خداوند با شکیبایان است‏. ﴿سوره انفال / آیه ۴۶﴾
      مگر نه اینکه “ولی فقیه جانشین رسول الله است (امام خمینی (ره)”؟
      مگر نه اینکه امام حسن (ع) با معاویه (لعنت الله علیه) صلح نامه امضا کردند؟
      مراقب باشیم! پشت سر امام، نه یک قدم پیش، نه یک قدم عقب تر…
      مطیع رهبر بمانید؛ بدرود/.

  5. سلام:
    دیدگاه چی دیگه فقط در این فکرم که چه خونهای پاکی برای این اسلام ریخته شد و حالا توسط هاشمی _ خاتمی _ موسوی _ کربی و چند جوان گمراه و عده ای مفسد در حال پای مال شدن است.لعنت خدا بر گمراه کننده و گمراهین.درود بر اسلام و جانم فدای رهبر.

    1. درود بر بسیج الزهرا (س)
      أَلَمْ تَر إِلَى الَّذِینَ نَافَقُوا یَقُولُونَ لِإِخْوَانِهِمُ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ لَئِنْ أُخْرِجْتُمْ لَنَخْرُجَنَّ مَعَکُمْ وَلَا نُطِیعُ فِیکُمْ أَحَدًا أَبَدًا وَإِن قُوتِلْتُمْ لَنَنصُرَنَّکُمْ وَاللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّهُمْ لَکَاذِبُونَ
      مگر کسانى را که به نفاق برخاستند ندیدى که به برادران اهل کتاب خود که از در کفر درآمده بودند مى ‏گفتند اگر اخراج شدید حتما با شما بیرون خواهیم آمد و بر علیه شما هرگز از کسى فرمان نخواهیم برد و اگر با شما جنگیدند حتما شما را یارى خواهیم کرد و خدا گواهى مى‏دهد که قطعا آنان دروغگویانند (سوره حشر / آیه ۱۱)
      آری! آنان دروغگویانند؛ بدرود/.

  6. بازتاب: رامیم
  7. واقعا برات متاسفم . شما بسیجیهای (چیز) کی میخواهید سر عقل بیایید . چند هزار از (چیز) ایران را باید (چیز) تا بفهمید (چیز) انسانهای (چیز) مثل ندا و سهراب اعرابی راه چاره (چیز) این (چیز) نیست . حیف که موقع انقلاب ۵۷ به دنیا نیامده بودی ولی اگر آن انقلاب را دیده بودی میدانستی که شاه (چیز) آدم خیلی کشت ولی آخرش مجبور شد بارو بندیل جمع کند و فرار کند . آیا هنوز متوجه نشده ای که به آخر خط رسیده اید؟ دلم برایت میسوزد چون تو در گذشته در جا میزنی و (چیز) ایران به سوی آینده گام بر میدارد . ولی به هر حال در هر جامعه ای امثال تو وجود دارد . در آلمان هیتلری هم حتی بعد از سقوط هیتلر باز کسانی بودند که هنوز در خفا به او اعتقاد داشتند و مطمئنا پس از (چیز) جنبش سبز باز امثال تو خواهند بود که شاید تا آخر عمر هم به این رژیم (چیز) اعتقاد داشته و آرزوی بازگشت آن را کنند همانطور که سلطنت طلبان لوس آنجلس هنوز در سوز و گداز سلطنت شاه هستند .
    ———————————————————————————————
    (چیز) = طبق قوانین این تارنوشت، بجای کلمات توهین آمیز و فحاشی و دروغ این کلمه گذاشته شده است.

    1. درود بر مخالف من!
      به شما حق می دهم از دست ما عصبانی باشید.
      بگذار فرایند رسیدن به این خشم را برایتان بازگو کنم:
      ابتدا سعی کردید با شعار “قانون گرا فقط منم” و “دروغ گو فقط تویی” به صورت همزمان هم خودتان را موجه نشان دهید، هم طرف مقابلتان را تخریب کنید.
      بعد از انتخابات اما فهمیدید این حرکتتان باعث تمسخر شده است و نتیجه هم که معلوم بود: شکست.
      پس به خود زنی و مظلوم نمایی روی آوردید و با شعار “خس و خاشاک منم” و “رای من کجاست؟”! خواستید حس ترحم مردم را به خود جلب کنید که البته با آتش زدن اموال مردم و قلدری و اثبات دروغ تقلب و کشته سازی باز هم نتیجه همان شد: شکست.
      آویزان مراجع و علمای دینی شدید و با شعار “من مسلمانم و تو ضد اسلام” خواستید حس اسلام گرایی مردم را به خود جذب کنید که با حرکت احمقانه و وقیحانه روز عاشورا دستتان رو شد و در نتیجه مردم در حماسه تاریخی ۹ دی به شما تودهنی زدند و اینبار باز هم: شکست.
      به توهین روی آوردید و اشتباه گذشته را دوباره تکرار کردید و اینبار سیب زمینی جای خود را با ساندیس عوض کرده است و خودکشی ها دوباره تبدیل به خود زنی شده است و با لذت می بینم که چگونه خودتان را به در و دیوار می کوبید اما به وعده الهی “فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ” تردیدی نیست که بازهم: شکست.
      هموطن مخالف من!
      شما راست می گویی!
      مجاهدین خلق هم در دل عراق برای خودشان گلزار شهدا دارند و می گویند هزاران مجاهدشان را ما به شهادت!! رسانده ایم!
      این روزها بعید نیست امثال شما، امام حسین (ع) را هم محاکمه کنید که چرا در روز عاشورا به ازای هر شهید بیش از صد نفر از سپاه یزید کشته شده اند؛ پس سپاه امام حسین (ع) را باید مجازات کرد!!!
      یا امیرالمومنین (ع) را محکوم کنید که چرا در یک جنگ بیش از صد هزار مسلمان احتمالا مظلوم و بی گناه را کشته است!
      راستی فردا قرار است چه کسی بمیرد؟ شما که در علم پیشگویی گوی سبقت را از مرتازهای هندی هم ربوده اید! (رجوعتان می دهم به پیشگویی های قبل از عاشورایتان!)
      امثال ندا و سهراب نیاز به وکیل و وصی ندارند، کشور ما قانون دارد و به حقوق مقتول با محاکمه قاتل رسیدگی می کند؛ ولی راستی شما چرا پیراهن عثمان به دست گرفته اید؟ نکند تاریخ در حال تکرار است و قاتل به خونخواهی آمده است؟
      دلم برایتان می سوزد…
      درسته، من در ماجراهای انقلاب نبوده ام ولی پدرم مجروح همان ماجراهاست و می گوید از روز اول انقلاب عده ای می گفتند: “انقلاب در حال نابودی است” باز هم بگویید و آنقدر بگویید تا صبح دولتتان بدمد!
      بقیه پاسختان را از زبان شهید مظلوم بهشتی عزیز می دهم:
      “قلدرها و مستکبرهای دنیا و چپاولگرهای دنیا هر چه دلشان می خواهد به ما فحش بدهند. ما می دانیم که دل محرومان جهان مالامال از عشق به این انقلاب است و قلب شان در عشق به این انقلاب می تپد.
      و اما از نظر داخلی؛ برادرها و خواهرها! ما یک ۳۰ میلیون داریم، یک ۵ میلیون داریم و یک ۱ میلیون. آن ۱ میلیون هیچ وقت نمی تواند از ما راضی شود.
      متأسفانه آن ۱ میلیون هم زبانش خیلی دراز است، امکانات تبلیغاتی اش هم خیلی زیاد است، همه جا می خواهد خودش را به عنوان وکیل این ۳۶ میلیون معرفی کند!
      یک ۳۰ میلیون داریم، همین مردم کوچه و خیابان. یک ۵ میلیون هم داریم که دیر تصمیم می گیرد.
      در میان آن ۳۰ میلیون، هماهنگی، انسجام، آگاهی فزاینده نسبت به خط اصیل انقلاب اسلامی و شناخت از راه سالم اصیل اسلامی آینده روز به روز در حال افزایش است… (اگر عصبانی تر نمی شوید، بقیه این سخنرانی دل نشین را در اینجا بشنوید)
      و اما گذشته! آری! من از گذشته خاطرات خوبی ندارم… هشت سال موسوی شما، هشت سال هاشمی شما، هشت سال خاتمی شما… حالا شما بگو! من به دنبال بازگشت به گذشته هستم؟
      نه دوست دشمن من!
      من می خواهم گذشته تکرار نشود، می خواهم قدرت به ارباب زر و زور باز نگردد… همین!
      و همان “سلطنت طلبان لوس آنجلس” الآن حامی شما هستند و برایتان ماچ می فرستند؛ گواریتان باد!
      منافقین خلق ایران به شما نشان اشرف اعطا کرده اند و شما را اشرف نشان می خوانند، نوش جانتان!
      ریگی و جندالشیطانش اکنون با دست بند سبزش کنارتان ایستاده است و خود را استادتان می داند؛ مبارکتان باد!
      رئیس اوباما رسما برایتان بوجه تصویب می کند و خود را حامیتان می داند؛ خوشا به حالتان با این همه افتخار! بس کنید آقا…
      این مردم دیگر فریب روباه را نمی خورند حتی اگر اینبار برخی از خواص سابق هم فریب خورده باشند…
      گرچه تازه خواب زمستانیتان شروع شده است اما، بیداریتان را آرزو دارم؛ بدرود/.

    1. درود بر ساموگ عزیز
      انتظار داشتم در مورد مطلبم نظرتان را بدانم، ولی گویا فرار از پاسخگویی و توجه به کلی گویی این روزها در برخی جریانات مد شده است…
      به هر حال، صلاح مملکت خویش خسروان دانند!
      فکرتان از ناآگاهی دور باد؛ بدرود/.

  8. سلام. متاسفانه خیلی از افراد ، به جای کار برای خلق ا… تا دم مرگ به فکر ریاست و برتری طلبی هستند . و هیچ چیز چشم طمع کار را سیراب نمی کند الا خاک گور .

    1. درود بر قطره ای از دریا
      متاسفانه حق با شماست…
      خدای مهربان نیز می فرماید:
      أَفَتَطْمَعُونَ أَن یُؤْمِنُواْ لَکُمْ وَقَدْ کَانَ فَرِیقٌ مِّنْهُمْ یَسْمَعُونَ کَلاَمَ اللّهِ ثُمَّ یُحَرِّفُونَهُ مِن بَعْدِ مَا عَقَلُوهُ وَهُمْ یَعْلَمُونَ
      آیا طمع دارید که به شما ایمان بیاورند با آنکه گروهى از آنان سخنان خدا را مى ‏شنیدند سپس آن را بعد از فهمیدنش تحریف مى ‏کردند و خودشان هم مى‏دانستند (سوره بقره / آیه ۷۵)
      همه مشکل ما این است که می دانند و نمی فهمند، و ای کاش امر به معروف و نهی از منکرها در این افراد تاثیر کند و به راه مستقیم و روشن الهی هدایت شوند…
      شهادت نصیبتان؛ بدرود/.

    1. درود بر داداش محمد عزیزم
      ممنون که از “لیگ هاشمی” خوشت اومد!
      تارنمای “بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر” هم خیلی جالب بود؛ به بقیه دوستان هم توصیه می کنم آن را ببینند…
      شاد و سرفراز باشید؛ بدرود/.

      1. درود بر نام (الزامی)!
        آقا محمد عزیز، حق با این دوست خوبمونه!
        این تارنماست نه تارنوشت؛ اما در اصل محتوی زیاد تفاوتی ندارد…
        ممنون از شما؛ بدرود/.

  9. جای بسی تعجب است که منتظر شکست سکوت رفسنجانی هستید در صورتی که رهبر اصلی سبز اموی خود ایشان هستند لااقل تاریخ حوادث ۶ ماه اخیر را ملاحظه کنید خواهید فهمید که موسوی خاتمی کروبی جیره خوار هاشمی هستند خداوند رسوایی برای نامبرده رقم خواهد زده که تمامی اعمال این اقا هم نتوانند تاریخ را برعکس نگارش کند فردی که در تاریخ قبل و بعد انقلاب شریک دزد بوده و رفیق قافله شاید متن فوق امروز باورش مشکل باشد اما تا ۳ماه دیگر دست این خائن اصلی هم برای همه ملت رو خواهد شد

    1. درود بر جی اچ عزیزم
      من شخصا ترجیح می دهم ایشان سکوت کند زیرا از شکسته شدن سکوتشان خاطرات خوبی نداریم…
      درباره شخص ایشان و نوع برخورد مقتضی هم چون خودم را سرباز و مطیع رهبر عزیز انقلاب می دانم، سکوت می کنم تا دستور ایشان را بشنوم و اگر دستور حذف هاشمی بود لحظه ای در اجرای این دستور تردید نخواهم کرد.
      همیشه آگاه و سرافراز باشید؛ بدرود/.

  10. سلام
    از بازدید شما متشکرم
    حق با شماست
    لینک شما رو به وبلاگم اضافه کردم
    خدا خیرت بده
    حلال کن که این فراموشی غیر عمد رخ داد

    1. درود بر سعید عزیزم
      شما بزرگواری کردید که ما را لایق پیوند دانستید!
      امیدوارم فداییان خوبی برای اسلام و ایران و رهبر عزیزمان باشیم…
      سربلند باشید؛ بدرود/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *