Posted on

از مناره “مسجد آتشی ها” صدای شیطان می آید!

همانا مسجد ضرار، مسجد جهنمی هاست . . .

  • توضیح: من به عنوان یک شیرازی که بخشی از کودکیم را در مسجد آتشی ها (قبا) گذرانده ام و حتی با سید علی محمد دستغیب (امام جماعت این مسجد) به سفر سوریه رفته ام، اینک به تربت پاک ائمه معصومین (ع) شهادت می دهم که مسجد آتشی های شیراز مصداق مسجد ضرار و لانه خوارج زمان ما شده است و آرزو می کنم عاقبت آنها، عاقبت خوارج نشود.
    چقدر تکرار تاریخ حیرت آور است! که مسجد ضرار دوران رسول الله هم در محله قبا و گویا به نام قبا بوده است! و خدایمان در مورد آن مسجد و اهالیش و ایضا این مسجد و اهالیش می فرماید:
    وَالَّذِینَ اتَّخَذُواْ مَسْجِدًا ضِرَارًا وَکُفْرًا وَتَفْرِیقًا بَیْنَ الْمُؤْمِنِینَ وَإِرْصَادًا لِّمَنْ حَارَبَ اللّهَ وَرَسُولَهُ مِن قَبْلُ وَلَیَحْلِفَنَّ إِنْ أَرَدْنَا إِلاَّ الْحُسْنَى وَاللّهُ یَشْهَدُ إِنَّهُمْ لَکَاذِبُونَ
    و آنهایى که مسجدى اختیار کردند که مایه زیان و کفر و پراکندگى میان مؤمنان است و [نیز] کمینگاهى است براى کسى که قبلا با خدا و پیامبر او به جنگ برخاسته بود و سخت‏سوگند یاد مى‏کنند که جز نیکى قصدى نداشتیم و[لى] خدا گواهى مى‏دهد که آنان قطعا دروغگو هستند (سوره توبه / آیه ۱۰۷)

5 Replies to “مسجد جهنمی ها”

  1. درست است اهالی این مسجد واقعا جهنمی هستند یکی از اقوام ما کاملا ضد انقلاب است و فرزندش را پای منبر علی محمد دستغیب مینشاند تا با عقاید او بزرگ شود و مخالف این نظام و انقلاب درآید بطوریکه این پسر با اینکه الان دانشجوست ولی با زنهای نامحرم دست میدهد و حتی روبوسی میکند . اصلا مذهبی نیست.

    1. درود بر تواب
      پیوند شما به جمع پیوندهای تارنوشت حقیر من افزوده شد. (W)
      از آنجا که شما را نشناختم نفهمیدم که قرار بوده است نشریه گله دار فارس را به چه کسی بدهم و چرا؟!
      جایگاه رفیع توابین نصیبتان باد؛ بدرود/.

  2. بر حسب اتفاق به سایت شما برخورد کردم

    قلب پر از درد شما چون ابوذر و مقداد و میثم مدافع ولایت است و الخمدالله امروز علی تنها نیست

    1. درود بر طوفان عزیز
      هیچوقت علی تنها نبوده است؛ تنها گاهی انسان ها از نعمت علی بهره نبردند و چوبش را خوردند و امروز حولش حلقه می زنند و حالش را می برند!
      ولایی بمانی؛ بدرود/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *