Posted on

جامعه مجازی و دهکده جهانی مد نظرشان شکل گرفته است و بسیار هم به آن می بالند.

گویی جهان مجازی ساخت آمریکا دقیقا همانگونه است که برایش برنامه ریزی شده بود؛ بدون مزاحمت و مقاومتی که در فضای واقعی مقابل اندیشه های استعماری خود داشتند!

حکومتهای پادشاهی با نام های یاهو، گوگل، فیس بوک، توییتر و خرده جامعه های مجازی دیگر که اتفاقا تمام آنها نیز آمریکایی هستند، گویا جهان مجازی مد نظر گاوچران های آمریکایی را تشکیل داده اند.

جهانی که پایتخت آن در پنتاگون (وزارت جنگ آمریکا) و مغز متفکر آن NSA (آزانس امنیت ملی آمریکا) است.

بعد از شکست آمریکا در آشوب های تهران و آغاز انقلاب های منطقه، رئیس جمهور این کشورِ ذاتا متجاوز با معرفی یک ژنرال پنج ستاره ارتش آمریکا به عنوان “فرمانده ی فضای سایبری و اینترنتی” در واقع اعلام “حکومت نظامی اینترنتی” کرد.

اینترنتی که ما هم عضو مهمی از آن هستیم و قریب به ۳۵ میلیون ایرانی و میلیون ها نفر از سراسر جهان در آن فعال اند و به نوعی ابعاد مختلف زندگی خود را در آن تعریف کرده اند.

در این حکومت نظامی همه مردم جهان تحت حاکمیت آمریکا هستند و تنها قانون نافذ، قوانین ایالات متحده آمریکاست!

هر مقاومتی در آن با واکنش تند حاکمان نظامی اینترنت مواجه می شود و ممکن است به قیمت جان هویت مجازی شما تمام شود.

باید حکومت نظامی اینترنت را در هم شکست و حاکمان نظامی آن را به زیر کشید.

ایرانی مسلمان ننگ حاکمیت بیگانه را با خون خود خواهد شست و اجازه نخواهد داد ناموس و غیرتش به دست بیگانگان شیطان صفت تاراج شود…

اما چگونه؟

پس از مطالعه این مطلب در اولین فرصت:

  1. اگر در اینترنت دارای تارنما هستید، برای پایگاه اینترنتی خود دامنه (دامین) و فضای اینترنتی (هاست) ایرانی بخرید تا تابعیت تارنمای شما از آمریکا به ایران منتقل شود؛ اینگونه گردش کلیک را به داخل کشور آورده و امکان جاسوسی را برای شیطان بزرگ سخت می کنید.
  2. اگر صندوق پست الکترونیک شما در یکی از تارنماهای شیطانی “یاهو” یا “جی میل” است، تارنامه (ایمیل) خود را از این حکومت های پادشاهی مجازی بیرون کشیده و پایگاه اطلاعات اینترنتی خود را به تارنماهایی چون “میهن میل”، “ایران دات آی آر” یا موارد مشابه ایرانی دیگر یا سرویس ایمیل تارنمای خود انتقال دهید.
  3. از شبکه های اجتماعی بیگانه به شبکه های اجتماعی ایرانی کوچ کنید و اجازه ندهید سازمان سیا از شما به عنوان یک جاسوس استفاده کند.
  4. با استفاده از جستجوگرهای ایرانی امکان رصد خود را از حاکمان نظامی اینترنت بگیرید.
  5. دوستان خود را به این فرمان “امر به معروف” و از خفت زندگی در استبداد اینترنتی “نهی از منکر” کنید.

اینگونه با تکیه بر عزت نفس، حکومت نظامی آمریکا بر شما تاثیری نخواهد داشت و لذت استقلال اینترنتی را نیز خواهید چشید…

منتشر شده در: صفحه بلاگستان بیست و پنجمین شماره هفته نامه “۹ دی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *