Posted on

اینترنت نام پروژه ای است که نطفه آن در ام الفساد زمین بسته شده است و هدف نهایی آن تسلط بدی ها بر جهان است.

موتورهای جستجوی آمریکایی مامور شیطانند تا نه تنها هر کلمه یا حرف بی ربط را به تصاویر، فیلم ها یا مطالب غیر اخلاقی ربط دهند، بلکه بصورت غیر مستقیم مدیران تارنماها را به استفاده از عبارات مستهجن و مبتذل سوق داده و کاربران را به جستجوی بدی ها تشویق کنند.

پس از همین جا ماموریت تو آغاز می شود؛ قدم بردار:

گام اول: از بدی ها بی زاری جوی.

گام دوم: ارزش انسانی خود را با چند کلیک بی ارزش معامله نکن و برای افزایش بازدید تارنمای خود از کلمات دور از فرهنگ و اعتقاداتت بهره نگیر. (به خاطر داشته باش که ناهی از منکر باید خود منزجر از آن باشد)

گام سوم: فراموش نکن که ناهی از منکر باید با طرف مقابل خود با نرمی و لطافت سخن بگوید؛ پس تمرین مهربانی کن.

گام چهارم: قبل از تذکر، ذکر بگو، تامل کن، تحقیق کن و با آرامشی که خاص بندگان مطیع خداست، قربت الی الله، نهی از منکر کن.

گام پنجم: اکنون تو آماده نهی از منکر شده ای؛ از کنار هیچ بی اخلاقی و بدی بی تفاوت نگذر و حتی اگر به زبان مادری تو نباشد، به زبان مادریت تذکر بده.

از یاد مبر فرمایش رسول خوبی ها (ص) را که فرمود :

لا یَأمُرُ بِالمَعروفِ وَلا یَنهى عَنِ المُنکَرِ إلاّ مَن کانَ فیهِ ثَلاثُ خِصالٍ : رَفیقٌ بِما یَأمُرُ بِهِ رَفیقٌ فیما یَنهى عَنهُ ، عَدلٌ فیما یَأمُرُ بِهِ عَدلٌ فیما یَنهى عَنهُ، عالِمٌ بِما یَأمُرُ بِهِ عالِمٌ بِما یَنهى عَنهُ؛

امر به معروف و نهى از منکر نکند مگر کسى که سه خصلت در او باشد: در امر و نهى خود مدارا کند، در امر و نهى خود میانه‏روى نماید و به آنچه امر و نهى مى‏کند، دانا باشد .

اما چگونه؟

  • ·         وبلاگی از تصویر یا مطالب نامناسب استفاده کرده است؟ با نرم خویی و ادبیان معمول خودت به نویسنده آن وبلاگ تذکر بده.
  • ·         تارنمایی مطالب غیر اخلاقی یا علیه مقدسات یا ضد امنیت کشورت منتشر کرده است؟ گاهی با یک جمله ادیبانه می توان به جمعی تلنگر زد. از معجزه نهی از منکر غافل نشو.
  • ·         فردی مشغول انتشار بدی ها از طریق هرزه نگاری است؟ قلباً از اعمالش بی زاری جوی و به او تذکر بده.
  • ·         دوستان اینترنتی ات را تشویق به نهی از منکر کن و از آنها بخواه با ادبیات معمول خود به منتشر کنندگان بدی ها تذکر دهند.
  • ·         با ارسال یک پست ساده یا نامه الکترونیک یا به هر شکل دیگر از مسئولین کشورت بخواه دستان پلید شیطان بزرگ را از اینترنت ایران اسلامی قطع کنند.
  • ·         علیه دشمنان فرهنگ، تمدن و ایمانت کمپین راه اندازی کن، به آنان اعتراض کرده و بدان فریاد یک ناهی از منکر بنیان شیطانی منکر را می لرزاند.
  • ·         اگر توان نوشتن به زبان های دیگر داری، معطل نکن و نهی از منکرت را جهانی کن؛ در غیر این صورت می توانی به زبان مادریت به مدیران تارنماهای منتشرکننده بدی ها تذکر دهی.
  • ·         در صورتی که قصد داری از طریق تارنامه (ایمیل) نهی از منکر کنی، می توانی رونوشت  (cc) نامه ات را به نشانی filter@dci.ir نیز ارسال کنی؛ اینگونه دریافت کننده تذکر می فهمد که مراجع قانونی هم از موضوع خبر دارند و مراجع قانونی نیز می توانند تارنمای متخلف را تا رفع بدی مورد نظر تحت نظر بگیرند.
  • ·         اگر تذکر نتیجه نداد مورد را از طریق نشانی http://gozaresh.peyvandha.ir به مراجع قانونی گزارش کن.

یادمان باشد که ما مکلف به وظیفه ایم نه به نتیجه؛ پس هر جا بدی دیدیم وظیفه داریم که با تذکر و انزجارِ از آن، نهی از منکر کنیم؛ پس تردید نکن که وعده خدا حق است و نفس ناهی از منکر بنیان منکر را از جای خواهد کند…

خداى تعالى به شعیب پیامبر وحى فرمود که: من صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم کرد: چهل هزار نفر بدکار را، شصت هزار نفر از نیکانشان را. شعیب عرض کرد: پروردگارا! بدکاران سزاوارند اما نیکان چرا؟ خداى عزوجل به او وحى فرمود که: آنان با گنهکاران راه آمدند و به خاطر خشم من به خشم نیامدند… (امام محمد باقر (ع) کافى، ج۵، ص۵۶)

4 Replies to “فرمان ششم / نهیِ از منکر اینترنتی کنید”

  1. سلام
    خیلی خوب وزیبا نوشتید..
    ان شاالله بچه های حزب اللهی این حرفها را بشنوند و بدان عمل کنند.

  2. بسمه تعالی
    سلام جناب مومن نسب عزیز
    خیلی ممنون از مطالبی که واقعا برای درج آنها در این تارنما وقت گذاشتید ، بسیار استفاده کردم
    فقط یه مطلب رو عنوان نکردید
    اگه یه تارنما واقعا به اشتباه فیلتر شده بود ، باید به کجا گزارش کنیم؟ به همون ایمیل گزارش که در بالا عنوان فرمودید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *