Posted on

ما با یک عملیات اطلاعاتی پیچیده روبرو هستیم که هدف اصلی آن این است که آرام آرام جهان را مجازی کند و نهایتا شیطان بزرگ بر این جهان به ظاهر مجازی حاکم شود.

ماجرای وال استریت را ببین و به جایگاه خودت افتخار کن.

جهان پیام انقلاب تو را دریافت کرده است و عدالت خواهان دست یاری به سویت دراز کرده اند.

اما جامعه اطلاعاتی آمریکایی، که توسط یک سیستم دیکتاتوری نظامی اداره می شود، در مقابل تو و ۹۹ درصد مردم جهان ایستاده است و می خواهد من و تو و آزادی خواهان جهان، ما نشویم.

اما چاره چیست؟

آیا بحاست فریاد یاری خواهی همنوعان خود را بشنویم و آرام بنشینیم؟

اگر به دنبال راه مناسبی برای یاری رساندن به انسان های تشنه استقلال، آزادی و عدالت می گردی از همین حالا شروع کن:

  • با قربت الی الله نیت کن.
  • پایگاه مقاومت اینترنتی خود را بر روی فضای اینترنتی و دامنه ایرانی تاسیس کن.
  • افراد علاقمند، مقید و با انگیزه را در پایگاه خود جمع کن.
  • هر کس تخصصی دارد، برای همه تخصص ها به خوبی برنامه ریزی کن.
  • سعی کنید پایگاه خود را شورایی اداره کرده و اصول اولیه امنیت اطلاعات را رعایت کنید؛ از جمله ارتباطات و تبادل اطلاعات ترجیحا از طریق کانال های غیر مجازی باشد و در دیگر مواقع نیز مکاتبات تنها از طریق پست الکترونیکی ایرانی انجام شود و اعضاء پایگاه با دقت انتخاب شده باشند.
  • آموزش، مهم ترین اقدام برای شروع کار است؛ همه اعضاء باید دقیق و گام به گام آموزش ببینند تا خدای نکرده در تله های دشمن گرفتار نشوند.
  • گروه های عملیاتی را می توانید با ماموریت های مختلف اینگونه تنظیم کنید:
  • + گروه امداد جهانی، متشکل از افرادی که به زبان های مختلف مسلط هستند و پیام های انقلاب اسلامی ایران را به علاقمندان مخابره می کنند و با استفاده از تجارب انقلابی به آنان مشاوره می دهند.
  • + گروه امر به معروف اینترنتی، که ماموریت اصلی آن توسعه خوبی ها از طریق نشر مطالب ارزشمند فرهنگی و تشکر از منتشرکنندگان اینگونه مطالب است. (فرمان پنجم را مطالعه کنید)
  • + گروه نهی از منکر اینترنتی، که هدف اصلی آن مقابله با بدی ها از طریق تذکر به منتشر کنندگان بدی ها و آگاهی بخشی عمومی از طریق نشر اخبار و مطالب هشدار دهنده است. (فرمان ششم را مطالعه کنید)
  • + گروه نجات، متشکل از افراد متخصص که ماموریت نجات کاربران ایرانی و غیر ایرانی از دام شبکه های اجتماعی آمریکایی و هدایت آنها به طرف شبکه های اجتماعی مورد تایید ایرانی را به عهده دارند.
  • + گروه فنی، که متشکل است از نیروهای قدرتمند فنی و وظیفه دارد مشکلات فنی تارنماهای مفید ایرانی را از طریق شناسایی مشکلات و ارائه راهکار رفع آنها به مدیران این تارنماها اعلام کند. این گروه می تواند دستورالعمل امنیت اطلاعات را تدوین و برای تارنماهای مفید ایرانی ارسال کرده و این دستورالعمل را بصورا دائمی بروز کند و از طرفی روشهای امنیت اطلاعات را به کاربران اینترنت نیز آموزش دهد.

فراموش نکنید که امام خمینی (ره) با ابداع و استفاده از شبکه های اجتماعی توانستند جامعه اسلامی ما را تا پیروزی بر دیکتاتوری آمریکایی شاه، رهبری کنند و در هشت سال دفاع مقدس نیز همین شبکه سازی اجتماعی توانست ما را در مقابل تمام جهان پیروز کند.

“امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطىِ بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جاى دنیا مى‏ رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‏ ى کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در یک میدان جنگ و کارزار حقیقىِ فکرى قرار داریم. این کارزار فکرى به‏ هیچ‏ وجه به زیان ما نیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آنچه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامى و انبارهاى معارف الهى و اسلامى – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.” (امام خامنه ای | ۱۳۸۴/۰۲/۱۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *