Posted on

خبری کوتاه که بلندی آن عظمت اسلام را به رخ قدرت مداران کشید، در کوتاه زمانی قله رسانه های جهان را فتح می کند:

دومین پهباد آمریکا به دام ایران افتاد

این اولین باری نیست که ایرانیان در برابر حرکت های ضد انسانی شیطان بزرگ، از جمله “تحریم” و تجاوز مرزی، آمریکا را “تحقیر” می کنند.

آن هم با روشی که برای ما شیعیان آشناست و دشمنان ما از آن سر در نمی آورند.

نمی فهمند وقتی سالی به چهل روز، سیاه پوش امام عاشورائیم، خوب می فهمیم چگونه دشمنان انسانیت را به خاک سیاه بنشانیم.

ما خوب می دانیم سیا و آویزان هایش مثل بادکنک سیاهی هستند که از دور ظاهری ترسناک دارند و  تو تنها کافی است جسارت تلنگر زدن داشته باشی تا بقیه هم همراه تو با آن سرگرم شوند!

آری! ایرانیان استاد تحقیر کردن قدرت های ظالم جهانند.

روزی که لانه شیطان را تسخیر می کردند و در محل جاسوسخانه ابرقدرت جهان، پاسداران جوان را آموزش می دادند و با گروگان گیری ۴۴۴ روزه و آزادی گروگان ها در روز پایان ریاست جمهوری کارتر، “تحقیر صغیر” را پایان دادند، خوب می دانستند انقلاب دوم را آغاز کرده اند.

شک ندارم که شن های ایرانی هم در آن روزی که شانه هواپیماهای غول پیکر آمریکایی را به زمین می کشیدند، حواسشان بود که غول بدقواره استکبار را چگونه تحقیر می کنند.

دیگر روز، صدام، عروسک سیا را سیاه رو و شکست خورده به جنون کشیدند تا این سگ هار، پاچه صاحب آمریکائیش را بگیرد و صاحب عاصی هم به ناچار یک گلوله حرامش کند.

بی تردید آمرکایی ها روزهایی که سبزپوشان سپاه با قایق های کوچک موتوری، ناوهای غول پیکرشان را در خلیج تا ابد فارس به سخره گرفته بودند و زمانی که آنها را با شعار “خلیج فارس ایران، محل دفن ریگان” از دریای سرخ به خون مظلومان ترور شده در هواپیمای مسافربری، بیرون می کردند، فراموش نکرده اند.

وقتی که دل خوش بودند به اصلاح طلبان ضد ایران و نرمش های ذلیلانه دولت خاتمی، و مستانه و قلدرانه عراق و افغانستان را ضمیمه خاک خود می کردند، هرگز تصور نمی کردند که چگونه دشمنان درجه یک ایران را به دوستان نزدیکش مبدل خواهند کرد.

ساخت و غنی سازی اورانیوم در شرایط جنگ سیاسی و تحریم های به قول خودشان فلج کننده و دست یافتن به قله های علمی جهان در علوم مختلف از جمله نانو، هوا فضا، پزشکی و ده ها مورد دیگر، آن هم درست زمانی که رئیس جمهور آمریکا به سبک گاوچران ها دستش را به طرف کلتش می بُرد و ما را به استفاده از سلاح هسته تهدید می کرد، حقارت کمی برای آمریکا نبود.

خط تحقیر شیطان به رهبری ایران در همه جا پاپیچ شان می شود و شعار مرگ بر آمریکا امروز با زبان های مختلف در سراسر جهان انقلاب هایی را به مستضعفان جهان هدیه می کند که گویا ماموریت دارند تحقیر آمریکا را جهانی سازی کنند.

حس خفت زدگی آمریکا بعد از پایان افتخار آمیز ۸ ماه دفاع مقدس در جنگ نرم نابرابر تمام رسانه های جهان با نَفَسِ حقِ امتِ ۹ دی را به لیست حقارت های شیطان بزرگ اضافه کنید تا فراموش مان نشود هرچه داریم از چنگ زدن به ریسمان ولایت است.

شاید کسی باور نمی کرد امت رسول الله (ص) در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه بتوانند قلب خاورمیانه ای آمریکا را با فجر، ضجر دهند و با رژیم صهیونیستیِ “تحت حمایت همه جانبه آمریکا” چنان کنند که کردند و دیدیم و دیدند و “چه اندک اند عبرت پذیران؟”…

و اما ایرانیان در جنگ سایبری هم مدام آمریکا را تحقیر می کنند.

کافی است به نمودار زیر که توسط نماد جهانی آمریکا (گوگل) تهیه شده است نگاه کنید تا از تحقیر شدن این غول مجازی توسط مردم انقلابی و نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران، آن هم در روزهای اقتدارش لذت ببرید:

و البته از کنار خبر برگرداندن ویروس ها و مختل شدن سایت ها و شنود اطلاعات سرورها و هزاران اتفاق مگوی دیگر در فضای مجازی به دست ایرانیان که آمریکایی های خفت کشیده به آن اقرار می کنند، نیز نمی توان به آسانی گذشت.

این ها همه را گفتیم ولی شک نکنید که خط تحقیر آمریکا به تنها همین موارد خلاصه نمی شود، بلکه تعداد به تحقیر کشیده شدن آمریکا در بیش از ۳۰ سال عمر انقلاب اسلامی ایران یقینا به ده ها مورد می رسد، که ذکر همه آنها از علم تاریخی نگارنده و حوصله این مقال خارج است.

در پایان به سطرهای نخست این مطلب بر می گردیم، به آنجا که خبر داغ این روزهای جهان، ما را به وجد می آورد و با دلی آرام و امیدوار، افتخار می کنیم که چنین شیر مردانی از انقلاب اسلامی عزیزمان پاسداری می کنند.

سبزپوشانی که با زمزمه کلام الهی ” وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ” روزی با خون خود و دیگر روز با علم شان، نقاب از چهره حقیر شیطان کنار می زنند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *