Posted on

سه شنبه، ۲۴ دی ۹۲، میهمان هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بودم تا دو ساعته پایگاه‌های آمریکایی و تأثیرات مخرب آن‌ها بر جامعه اسلامی را برایشان تشریح کنم. دقایق به ۱۲۰ رسید و من، هر بار قصد می‌کردم سندِ جنایتِ بشری گوگل را رو کنم، سؤالی برای اساتید پیش می‌آمد و مجبورم می‌کرد به پاسخ بپردازم و دست آخر هم آن سند و توضیحاتش ماند برای الآن و اینجا!

اغلب شما احتمالاً برای خودتان در گوگل، هویت مجازی ساخته‌اید و سال‌هاست ساحت های زندگی مجازی خود را به دست گوگل سپرده‌اید؛ تحلیلِ غلطیِ اینکه انسان بخشی از هویت و حیات خود را در تسلط دیگران قرار دهد، بماند برای بعد! اما اگر روزی بعد از اینکه از خواب بیدار شده و به سراغ جی میل، گوگل پلاس یا دیگر، به اصطلاح سرویس های گوگل رفتید و متوجه شدید هیچ اثری از هویت مجازی شما باقی نمانده است، نه به دنبال توضیح بگردید و نه زیاد نگران شوید؛ احتمالاً خواسته یا حتی ناخواسته، دولت آمریکا یا رژیم صهیونیستی را «نقد» کرده‌اید.

google_com_transparencyreport_removals_governments

تعجب نکنید! شرکت گوگل که مدیران اصلی و مؤسسان آن صهیونیست هستند، اخیراً رسماً اعلام کرد که تعداد زیادی از کاربران خود را به جرم‌هایی مثل «گردنکلفتی»، «نقد دولت» و «دلیل نامشخص» حذف کرده و از این به بعد هم کسانی که مرتکب این جرم‌ها شوند، حذف می‌شوند!

اینجاست که حکمتِ حکم دیگری از قرآن حکیم برایمان روشن می‌شود؛ آنجا که خداوند متعال در آیهٔ ۱۴۱ سورهٔ نساء «قاعده نفی سبیل» را فرمان می‌دهد و می‌فرماید: «لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا» به این معنا که خدا تا ابد اجازه نداده کاری کنید که کافران کمترین تسلطی بر شما پیدا کنند و فقهای شیعه و اهل سنت بر اساس این آیه مبارکه و روایات بسیار دیگر، هر گونه ارتباط و داد و ستدی که موجب سلطه بیگانگان بر مسلمانان شود را حرام می‌دانند.

به نظر می‌رسد اکنون وقت آن رسیده که یوقِ کفر را از گردن خود برداریم، گوگل و دیگر پایگاه‌های آمریکایی را تحریم و سرویس های ایرانی مشابه را جایگزینش کنیم و از شیطان بزرگ در فضای مجازی، برائت جوییم/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *