Posted on

facebook-logo-brain-blood

در جمع مدیران رسانه ملی، از به تاراج رفتن منافع ملی در فضای مجازی سخن می‌گفتیم که از ما خواسته شد فیسبوک را کمی برایشان حلاجی کنیم.

سندی از فیسبوکِ صهیونیستی را رو کردم که پیش‌تر خودش منتشر کرده بود! این سند، شدت فیلترینگ را تا سطح «حذف انسان ها در غرب» نشان می‌دهد؛ فیلترینگی که سعی دارد اجازه نفس کشیدن، به آزاد اندیشان جهان ندهد.

پایگاه صهیونیستی فیسبوک در صفحه شفاف‌سازی خود تاکید کرده است که اطلاعات منتشرشده، دقیق و کامل نیست ولی بخشی از واقعیت سانسور مجازی را نشان می‌دهد؛ سانسوری به سبک آمریکا.

بر اساس این سند، تنها در ۶ ماه نخست سال ۲۰۱۳، هر روز بیش از ۵۰ کاربر و جمعا ۹۰۵۳ هویت مجازی در فیسبوک معدوم و تیرباران شده‌ است.

پیش‌تر گفتیم که «فیسبوک، اقیانوس نَجس» است و در رأس آن، صدرنشین لیست تأثیرگذارترین صهیونیست های جهان نشسته است و از نگاه صهیونیست‌ها، انسان‌ها بردگانی هستند در خدمت آن‌ها و بردۀ سرکش را لاجرم باید کشت!

معتقدان به این ایدئولوژیِ کثیف می‌توانند هولوکاستی به بزرگی فیسبوک بسازند که در آن تفکر انسان‌ها و انسان های متفکر به راحتی سوزانده می‌شوند و سرزمین های مجازی بی هیچ توضیحی به اشغال غاصبان صهیونیست در می‌آیند. این است تبلور «حقوق بشر آمریکایی» که صهیونیست‌ها برای جهان تجویز می‌کنند/.

زیر نوشت!: امروز فارسی‌زبانی از آغوش گرم روباه پیر با من تماس گرفت. تلاش کردم امر به معروفش کنم و البته نهی از منکر؛ اما به سرعت فهمیدم که عیال ملکه الیزابت است و مواجب بگیر کاخ سلطنتی بوکینگهام. چقدر غصه‌ام گرفت از اینکه یک ایرانی خبرچین شبکه ای ماهواره‌ای باشد که از فاضلاب زیرِ ساختمانِ بی بی سی تغذیه می‌شود. ای کاش می‌فهمیدند که «وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا».

3 Replies to “تیرباران مجازی ۹۰۵۳ کاربر اینترنت در فیسبوک”

  1. سلام برادر
    خدا قوت
    واقعا قشنگ بود
    احسنت
    خیلی خوشحالم که بین این همه وب به شما هدایت شدم
    بنده هم وب حقیری دارم
    با مطلبی تحت عنوان “عاقبت سخت شوخی زن و مرد نامحرم” به روزم همسنگر
    خوشحال میشم قدم رنجه فرمایید و نظر خودتون رو بگویید و اگر لایق دونستید تبادل لینک کنیم
    البته اگر لایق دونستید حقیر رو
    منتظرتم دادا
    امیدوارم که بیای
    مواظب خودت باش
    یا علی مدد
    http://sarbaz0.blog.ir/

  2. سلام، با تشکر از شما

    “تیرباران مجازی ۹۰۵۳ کاربر اینترنت در فیسبوک”

    با آدرس:http://www.nobateshoma.ir/?p=17227

    در سایت جامع وبلاگ نویسان استان سمنان انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت نوبت شما: به جای اینکه سعی کنید مرد موفقیت ها باشید، سعی کنید مرد ارزش ها باشید.

    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *