Posted on

۱⃣ برنامه جریان نفوذ، هم‌راستا با دشمن، آوردن درگیری به داخل جریان انقلابی و نجات دادن مجرمان اصلی است. پس همه باید مراقب باشند.

۲⃣ مطلب «زم‌سازها مهم‌ترند»، ناظر به ریشه‌یابی راهبردهای اشتباه در مواجهه با فضای مجازی بوده و هدف اصلی آن عبرت‌گیری، تجربه‌اندوزی و ریشه‌یابی برای برخورد اصولی و پیشگیرانه با بسترسازان جریان نفوذ است؛ پس بی‌تردید غرض، ایجاد اتهام ارتباط مستقیم هیچ عنصری با سرشبکه آمدنیوز نبوده است.

۳⃣ با این وجود متأسفانه برخی افراد معدود مرتبط با یک مجموعه دچار اختلال شروع به توییت‌پراکنی‌های تهدیدآمیز شداد و غلاظ کرده‌اند و باز هم از سر فهم اشتباه، این هشدار را منحصراً به شخص خودشان گرفته‌اند و قاعدتاً برای فرار از پاسخ‌گویی منطقی، تمام توان خود را صرف اتهام‌زنی به نیروهای انقلاب کرده‌اند که باعث انحراف ذهن از دیگر عناصر مؤثر شود.

۴⃣ حرف اصلی این است که خیلی فرق است بین مجموعه‌ای که بودجه های میلیاردی را در سال‌های اخیر در فرایندی غیر شفاف، به دلیل راهبردهای غلط، روی بسترهای ارتباطی دشمن بدون تدابیر لازم هزینه کرده است و در بزنگاه‌های انقلاب جز چند توییت‌زن شناخته شده و سوخته، دست‌آورد دیگری نداشته که آن‌ها هم عموماً به خودشان مشغول‌ند، با مجموعه‌های خودجوش مردمی که به‌طور مستمر و آتش به اختیار با عناصر دشمن درگیرند و برخی مواقع یک هشدار کلی مشخص در چارچوب تکلیف شرعی نهی از منکر می‌دهند.

۵⃣ بحث اصلی ما خودِ زم یا حتی مرتبطین با وی نیست، گرچه آن‌هم در جای خود مهم است و توسط پاسداران گمنام امام زمان عج به قوت پیگیری شده، بل‌که حرف اساسی مقابله با مدل‌ها و بسترهای زم‌ساز است. امیدواریم باز هم این قرارگاه دچار اختلال، با هوچی‌گری رسانه‌ای و شخصی نشان دادن تفاوت دیدگاه‌ها، این فرصتِ تحلیل را از مجموعه‌های انقلابی نگیرند تا یک‌بار برای همیشه با حذف یا کنترل بسترهای زم‌ساز، انقلاب اسلامی را از گزند بدخواهان بیمه کنیم؛ إن‌شاءالله.

✒ روح‌الله #مومن_نسب

#نهضت_ادامه_دارد ✊️ @jebheh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *