Posted on

برای بردن ایران به سمت پرتگاه موارد زیر انجام شود:

۰⃣ اگر خواستی، نفوذی موفقی باشی باید در تمام مسائل، از پوشش و ظاهر گرفته تا بیان دغدغه‌ها و دل‌سوزی برای مردم، خود را داغ‌تر از آن‌ها نشان دهی تا مسئولیت‌های حساس و تصمیم‌ساز را، در بالاترین سطوح کشور و نهادهای انقلابی به تو بدهند. (البته با کمک نفوذی‌های قبلی)

۱⃣ بعد از نفوذ باید فقط بدنبال حفظ منافع سیاسی و اقتصادی و اجرای دستورات و خواسته‌های آمریکایی باشی.

۲⃣ برای حفظ منافع در بحث اینترنت، باید زمینه رشد ابزارهای آمریکایی را در جامعه فراهم کنی و رسیدن به تکنولوژی آن‌ها را کاری غیرممکن و محال جلوه دهی.

۳⃣ ابزارهای وطنی رقیب ابزارهای آمریکایی را شناسایی کن و به هر نحوی در نطفه خفه کن و یا با ایجاد اختلال در آنها باعث نارضایتی مردم از آن‌ها شو. حتی خودت هم می‌توانی نمونهٔ ناموفقی تولید کنی. دقت کن که حتماً به چند ابزار وطنی که نشان‌گر و نماد «ما نمی‌توانیم» باشند، نیاز داری. ضمناً جوانان نخبه برنامه‌نویس را شناسایی کن و با استخدام آن‌ها و دادن یک پست اداری و دفتری، مانع پیشرفت‌شان شو.

۴⃣ اگر نتوانستی ابزار آمریکاییِ فیلتر شده را رفع‌فیلتر کنی، آن را تبدیل به تریبونی برای نخبگان کن ( مثل توییتر) تا مردم به آن سرازیر شوند و نفوذش احیا شود.

۵⃣ اگر خواستی ابزار آمریکاییِ خاصی فیلتر نشود، منافع اقتصادی مردم را با آن گره بزن… (مثل اینستاگرام)

۶⃣ اگر ابزار آمریکایی فیلتر هم شد، برای دور زدن فیلترینگ، پوسته‌ای از آن بساز. فیلترینگ را باید بی‌اثر و حتی پُرضرر جلوه دهی. (مانند تله‌گرام)

۷⃣ اگر پوسته هم فیلتر یا بسته شد، به‌دنبال تقویت فیلترشکن‌ها باش.

۸⃣ ضمناً دائما اجرای طرح‌های پوچ را پیشنهاد بده و بدنبال راه‌اندازی کارگروه‌ها و سلسله جلسات بدون خروجی و بدون ضمانت اجرایی باش تا هم مسئولین دستگاه‌های مختلف را درگیر و خسته کنی، هم با خرید زمان برای ابزارهای آمریکایی، باعث رشد و گسترش‌شان در جامعه شوی. (مثل طرح تمسخر آمیز فیلترینگ هوشمند اینستاگرام یا فرصت به تلگرام برای انتقال سرورها به ایران و…)

۹⃣ با شناسایی و بکارگیری مدیر کانال‌ها و صفحات پربازدید، افسار آنها را به هر نحوی در دست بگیر و یک رسانه قوی برای خود ایجاد کن تا بتوانی هر مطلبی را که می‌خواهی به مردم القا کنی و با افترا و تمسخر، صدای مخالفان را خفه کنی.

? اگر می‌خواهی فیلترشکن‌ها بسته نشوند و یا شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی نشود و یا ابزارهای داخلی ایرانی جایگزین ابزارهای خارجی نشوند و یا هر کاری که منافع‌ت را به خطر می‌اندازد اتفاق نیافتد، کلید موفقیت این است که «بلندتر از همه، مشکلات را فریاد بزن و خود را حامی اصلی مردم نشان بده و با طرح مسائل انحرافی و شعارهای فریبنده، علم‌دار #حق_الناس شو تا هم عامل مشکلات را دیگران نشان‌دهی و هم تمام مسئولیت‌های مربوط به کارهای مهم را، از تصمیم‌گیری تا اجرا، به عهده تو بگذارند و آن‌وقت افسار کار را در دست بگیر و انجام نده و یا با ایجاد اختلال، آن کار را شکست خورده و بیهوده نشان بده»…

✒ روح‌الله #مومن_نسب

#نهضت_ادامه_دارد ✊️ @jebheh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *