Posted on

این جورچینِ ۶ تکه‌ای رمزآلود را کنار هم بچینید تا چله‌ی دوم انقلاب برای‌تان شفاف‌تر شود:

۱. یوم‌التوپ یا واقعه ارتجاعیه به مجموعه رویدادهایی گفته می‌شود که ختم شد به روزی که در آن روز با دستور دولت قاجار، نیروهای خارجی، با توپ‌های خارجی، مجلس را به توپ بستند.
اتفاقی مانند امروز، ولی با توپ‌ها و توپچی‌های گوشی به‌دست، که رنگ عوض کرده‌اند!

۲. رهبر حکیم انقلاب در مراسم تنفیذ دولت جدید فرمودند: دشمنانِ ما، امروز بیشترین تحرک‌شان علیه ما، بیش از تحرکاتِ امنیتی و اقتصادی، تحرکاتِ تبلیغاتی و جنگ نرم است؛ تبلیغات رسانه‌ای است برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلط بشوند. ما در این زمینه ضعف داریم. در زمینه کار تبلیغاتی و حرکت تبلیغاتیِ درست و تمهیدات رسانه‌ای باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل بکنیم. ۱۴۰۰/۵/۱۲

۳. در روزهای پایانی دولت دوازدهم، مجلس شورای اسلامی طرحی را تبدیل به قانون کرد که می‌توان به آن “قانون تامین عدالت مجازی” هم گفت.
تا امروز شرکت‌ها و مردم ایران در حوزه فضای مجازی برای فعالیت مجاز باید مجوز بگیرند، مالیات بدهند، حتی برای تولید ترافیک هم پول بدهند و محکوم‌ند که تمام قوانین کشور را رعایت کنند تا مجازات نشوند، ولی در برابر آن‌ها، شرکت‌ها و مردم غیرایرانی برای فعالیت در حوزه فضای مجازی ایران، نه تنها مجوز نمی‌گیرند و مالیات نمی‌دهند، بلکه به ازای تولید ترافیک توسط ایرانی‌ها از دولت ایران پول می‌گیرند و هیچ‌کدام از قوانین کشورمان را هم رعایت نمی‌کنند و از حمایت‌های مادی و معنوی دولتِ ما! هم بهره‌مندند.

۴. بعد از حدود ۳۲ سال از شروع اینترنت در ایران، برای اولین‌بار مجلس تصمیم گرفته است کاپیتولاسیون حاکم بر فضای مجازی را بشکند و در حمایت از حقوق مردم ایران، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را عادلانه در اختیار شرکت‌ها و متخصصان ایرانی و در صورت نیاز، خارجی‌ها قرار دهد تا قانون‌مند و درخور شان، به ملت بزرگ ایران اسلامی خدمات عرضه کنند؛ اما گروه متنوعی از آمریکا، بریتانیا و صهیونیست‌ها گرفته تا منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، اصلاح‌طلب‌ها، انقلابی‌نماها و جوگیرها با دولت روحانی گویی هم‌عهد شده‌اند تا توپچی‌های توپ‌های مجازی خارجی باشند برای یوم‌التوپ در سال ۱۴۰۰…

۵. دولت حسن روحانی در هشت‌سال، هیچ عرصه‌ای از کشور را آباد نگذاشته است.
زمین، دریا، هوا، فضا و فضای مجازی کشورمان را ناامن و عقب‌افتاده کرده؛ اقتصاد، فرهنگ، وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور هم که توضیح نمی‌خواهد؛ خبر تکراری ترورهای فیزیکی و مجازی هم که بر روی سینه‌های‌مان دردهایی عمیق شده‌اند؛ ولی گویا مرتجعین در ایران و آمریکا باید به یک‌شکل تحویل قدرت می‌دادند:
تحویل دولت با حمله به مجلس، از ترامپ تا روحانی

۶. همه‌ی اینها را گفتیم ولی تفاوت‌های بزرگی بین ۱۴۰۰ و ۱۲۸۷ وجود دارد.
تا این لحظه بیش از ۳۶۰ هزار ایرانیِ شاکی از دولت روحانی با ثبت شکایت خود در سامانه Asle90.24on.ir ، چشم‌شان را به قدرت‌نمایی بزرگ‌ترین حامی عدالت و پناه مظلومان دوخته‌اند و دستگاه قضا پشت ملت و خانه ملت ایستاده و این‌بار مردم، مدعی‌العموم دارند.
قوه قضاییه از دولتی که اعتماد مردم را مثل مجلس به توپ بست، نخواهد گذشت و همه، مشتاقانه منتظر محاکمه عادلانه در دادگاه‌های علنی و صدور حکم اشدّ مجازات برای توپ‌سازها و توپچی‌های ارشد دولتی، از روحانی، آذری‌جهرمی، زنگنه، ابوالحسن فیروزآبادی تا یکان‌به‌یکانِ بانیان وضع موجود هستیم.

خبر آمد! خبری در راه است…

✍? روح‌الله مؤمن‌نسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *